Mióta Pesten vagyok egy újabb megfigyelést tettem!

Jó belátom nem volt nehéz, mert lépten nyomon szembe jött... vagyis jöttek!

Azok az emberek akik valamilyen szellemi vagy testi fogyatékossággal rendelkeznek! És oké rendeben sokan élnek itt Pesten és az ember lehet gyakrabban fut össze ilyen emberekkel mint a kis városokban (pestiesen szólva vidéken), de akkor is ugy érzem itt egy hatalmas fertő van! Félre ne értsetek nem leszólóm ezeket az embereket, hanem sajnálom őket hogy Pest megnyomorította őket! Mert nekem úgy jön le hogy ez az egész ami itt van nyomor, kosz, bacik.. a betegségek jobban terjednek, mert rengeteg ember él egy helyen! Ami nem normális!

Láttam bottal, tolokocsiban embereket, láttam remegö, láttam csonka lábú, láttam csonka kezű embert. Láttam magában beszélőt, láttam hallucinálót, láttam nyálcsorgatósat. Láttam idegbeteget... és persze rengeteg hajléktalant!

Nem akarok itt élni és nem akarok ilyen vagy hasonló állapotban élni mint ezek az emberek SEMMIKÉPP!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://klingon.blog.hu/api/trackback/id/tr631290257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása